نویسنده معبر یمانی موعود است...!

نویسنده معبر یمانی موعود است...!

مگه تعجب داره؟ خب من نویسنده معبرسایبری فندرسک از همینجا اعلام می کنم که یمانی موعود من هستم. مگه توی روایات اومده یمانی چه شکلیه یا چیکارست؟ خب یمانی موعود منم کسی شکی داره؟

مثلاً من از احمدالحسن (احمد بصری) که مدعیه یمانی موعوده چی کم دارم؟ اون لیسانسش مهندسی شهرسازیه ولی من لیسانسم مهندسی فناوری اطلاعات هست و با اطلاعات روز دنیا در ارتباطم.

تازه احمدالحسن هرکسی که مانعش بشه رو فحش و لعن میکنه، اگه اینجوری باشه که من فحش های بهتری بلدم که احمدالحسن تو خواب هم ندیده باشه پس من یمانی ترم دیگه.

نویسنده معبر یمانی موعود است...!

طبق احادیث و روایات یمانی از یمن خروج می کنه و یمنی هست اما احمدالحسن عراقیه پس منم میتونم یمانی باشم چون ایرانی هستم و طبق روایات پرچمداران خراسان و یمانی به سمت عراق میرن نه اینکه از عراق به عراق برن.

حالا احمدالحسن تونسته از انگلیسی ها و بهائی ها و بعثی ها بودجه بگیره و چندتا شبکه ماهواره ای بزنه که خب منم سعی می کنم با انگلیسی ها و بهائی ها و بعثی ها پیمان ببندم تا شبکه ماهواره ای بزنم.

یکی دیگه از نشانه های یمانی اینه که این فرد نظامیه که اگه اینجوری باشه من ارجحیت دارم نسبت به احمدالحسن چون چندسال توی سپاه مربی آموزش نظامی بودم و چند هزار بسیجی رو آموزش دادم.

این احمد بصری یا همون احمدالحسن میگه من امام زمان رو توی خواب و رویا دیدم و ازین حرفا که اگه اینجوری باشه من خودم خدای خواب دیدنم، کی میخواد بگه من خواب ندیدم؟ مگه تو خواب من بودین؟؟؟

پس من خادم سایبری نویسنده معبر سایبری فندرسک از همینجا اعلام می کنم من یمانی موعود هستم و تابحال نزدیک به 9999 به من پیوستن و یکی دو نفر دیگه بپیوندن قیام می کنم.

پ,ن : از زوار محترم که پیاده روی اربعین رو شروع کردن درخواست دارم معنویت پیاده روی اربعین رو با استفاده از موکب این کاذب یعنی احمدالحسن از بین نبرند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : zaxa23
تاریخ : 21 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: